OS15 Till vad`?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DavidFlygare
    • nov 2009
    • 259

    #1

    OS15 Till vad`?

    Hej hej,
    jag har fått tag på en os 15 men vad ska jag göra av den? vilken typ av plan gör inget.

    Mvh David
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

    #2
    Ursprungligen postat av DavidFlygare
    Hej hej,
    jag har fått tag på en os 15 men vad ska jag göra av den? vilken typ av plan gör inget.

    Mvh David

    bygg en depronvinge :thumbup:

    Kommentar

    • DavidFlygare
      • nov 2009
      • 259

      #3
      Ursprungligen postat av wesse
      bygg en depronvinge :thumbup:
      Kanske det kanske, bara hört bra om dem

      Kommentar

      • LIP
        • maj 2006
        • 1315

        #4
        Bygg Pär Lundqvist Boxer 2, du kan läsa om den i senaste Allt om Hobby.

        /Lasse

        Kommentar

        • DavidFlygare
          • nov 2009
          • 259

          #5
          jag har tyvärr inte allt om hobby's tidning

          Kommentar

          • paffe
            • maj 2006
            • 25

            #6
            Här har du en ritning på en 15-kärra

            Ralf

            Kommentar

            • DavidFlygare
              • nov 2009
              • 259

              #7
              Jag kan inte få den filen att funka. Vilket program ska jag öppna med har testat de flesta

              Kommentar

              • jocke1963
                • dec 2007
                • 2709

                #8
                Ursprungligen postat av DavidFlygare
                Jag kan inte få den filen att funka. Vilket program ska jag öppna med har testat de flesta

                Kommentar

                • Zkeeter
                  • mar 2008
                  • 283

                  #9
                  Bygg en combat i friggo med klädsel av brunpapp!
                  Har inga länkar just nu , men sök på combat i google så hittar du säkert några bra modeller..

                  Kommentar

                  • DavidFlygare
                    • nov 2009
                    • 259

                    #10
                    en tålig combat kärra hade inte varit fel

                    Kommentar

                    • Mikson
                      • maj 2008
                      • 206

                      #11
                      Valet är enkelt, bygg en AirCombat kärra!

                      Här har du lite modeller att välja bland: http://www.aircombat.se/Byggrummet/Ritningar--Kit/

                      /Micke

                      Kommentar

                      • MasterMag
                        • maj 2007
                        • 158

                        #12
                        Hade en i en Ace simple series Ultimate. Perfekt motor till den, skippa stället till den om du bygger en. Det var iallafall en riktigt rolig maskin, och väldigt lättbyggd.

                        Kommentar

                        • DavidFlygare
                          • nov 2009
                          • 259

                          #13
                          okej ska kolla på det men fortsätt bomba förslag

                          Kommentar

                          Arbetssätt...